Zajedno sa predsjednikom, članovima Upravnog odbora i djelatnicima, a uz vodstvo vanjske suradnice gospođe Mladenke Majerić, savjetnice za fundraising i menadžment neprofitnih organizacija i uz pomoć gospođe Dijane Roginić, izvršne direktorice Saveza društva multiple skleroze Hrvatske sudjelovali smo na pripremama za izradu strateškog plana za Udrugu.
Napravili smo analizu postojećeg stanja, definirali viziju, misiju i vrijednosti organizacije. Nakon toga proveli smo analizu dionika, kapaciteta i SWOT analizu, te utvrdili strateške prioritete, ciljeve, aktivnosti i rezultate.
Strateško planiranje je način prilagodbe nekog poslovnog sustava (gospodarske, javne tvrtke, komunalne tvrtke, lokalne zajednice) zahtjevima okoline, koja se stalno mijenja. Njime se analizira postojeća poslovna strategija (ako postoji), oblikuje nova vizija, određuju novi strateški ciljevi i načini njihove realizacije (strateške inicijative, programi i aktivnosti), određuju prioriteti i usmjeravaju resursi, zbog što učinkovitijeg i djelotvornijeg daljnjeg razvoja i ostvarenja mjerljivih učinaka.
Strateškim planiranjem usmjerava se daljnji razvoj poslovnog sustava, stvaraju pretpostavke za povećanje njegove učinkovitosti, djelotvornosti, agilnosti i konkurentnosti, otkrivaju se nove poslovne mogućnosti i podstiče održivi rast.
Dogovorene su daljnje smjernice za izradu našeg strateškog plana za razdoblje od pet godina.
Izrada strateškog plana financijski je podržana od strane Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva.